ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказ
Департаменту екології
та природних ресурсів
Полтавської обласної
державної адміністрації
22 листопада 2019 року №16

ЗАРЕЄСТРОВАНО:
Головне територіальне управління
юстиції у Полтавській області
28.11.2019 № 550/3667

ПОРЯДОК
проведення особистого прийому громадян директором, заступниками директора Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації


1. Цей Порядок визначає основні вимоги щодо організації та проведення особистого прийому громадян директором та заступниками директора (далі – посадовими особами) Департаменту екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації (далі - Департамент).

2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
реалізація положень Закону України ,,Про звернення громадян” та інших законів, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення; сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Департаменту, відповідно до чинного законодавства.

3. Особистий прийом громадян посадовими особами Департаменту здійснюється за адресою: м. Полтава, вул. Зигіна, 1, без попереднього запису, щовівторка з 9-00 години до 16-00 години:
  директором Департаменту – перший, третій вівторок місяця;
  заступниками директора Департаменту – другий, четвертий вівторок місяця.
  Інформація про порядок, графік особистого прийому посадовими особами Департаменту розміщуються на стенді поблизу приймальні Департаменту. Вхід громадян до приймальні Департаменту вільний і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.

4. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України ,,Мати-героїня”, проводиться першочергово.

5. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

6. Громадяни зобов’язані в усній чи письмовій формі особисто повідомити відповідальному працівнику своє прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, короткий зміст порушеного питання, результати попереднього розгляду питання (якщо громадянин звертався раніше), вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином особисто для обґрунтування свого звернення.
    Відповідальна за звернення громадян посадова особа вносить відповідні записи до журналу особистого прийому громадян директором Департаменту.
    Не допускається з’ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до змісту звернення.
    Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження мають бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані особисто уповноваженою особою.

7. У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом відповідальним працівником за роботою із зверненнями громадян вивчаються наявні матеріали з порушеного питання та здійснюється підбір матеріалів. Не розглядаються повторні звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті або надано заявнику аргументоване роз’яснення згідно з чинним законодавством.

8. В особистому прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку. Особам, які не перебувають у родинних або юридично значимих відносинах з особами, що звернулись на особистому прийомі, забороняється перебувати в приміщенні, де він проводиться.

9. Особистий прийом іноземних громадян або осіб без громадянства здійснюється у загальному порядку, при потребі – за участю перекладача.
Особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.

10. Посадові особи, здійснюючи особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розгляду поставлених відвідувачем питань, можуть залучити до їх з’ясування працівників відповідних структурних підрозділів Департаменту або одержати від них матеріали чи потрібну інформацію, що необхідні для розгляду питань, порушених у зверненні громадянина.

11. Посадові особи під час прийому громадян розглядають питання по суті, надають відповідно до чинного законодавства обґрунтовані роз’яснення та вживають заходів щодо усунення порушень ( за їх наявності).
  За відсутності директора Департаменту прийом здійснює посадова особа, яка призначена виконувати його обов’язки.

12. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.
      Подане на особистому прийомі письмове звернення розглядається у порядку встановленому чинним законодавством. Про результати розгляду такого звернення громадянину, на його бажання, надається усна або письмова відповідь.
      Письмова відповідь направляється поштою або за допомогою мережі Інтернет за підписом директора Департаменту, який здійснював особистий прийом, у разі його відсутності – особою, яка виконує його обов’язки.

13. Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Департаменту, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону).

14. Облік прийому громадян та контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому посадовими особами, здійснюється відповідальною особою за роботою зі зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту         М. БРИКУЛЬСЬКИЙ


    

 

Попередня сторінка