Відновлено роботу Реєстру з ОВД

      У Міндовкіллі відновили роботу Реєстру з #ОВД, але з певними обмеженнями.Це зроблено для захисту та безпеки інформації у реєстрі. Обмеження діятимуть під час воєнного стану.
    Робота Реєстру у такому форматі дозволить:
    бізнесу продовжувати процедуру ОВД;
    громадськості реалізувати право на доступ до екологічної інформації та право на участь у прийнятті рішень.
    Відтепер для суб’єктів господарювання:
    Вхід до кабінету користувача відновлений за електронним цифровим підписом.
    При заповненні даних по реєстраційній справі ОВД у розділі «Назва справи» та «Опис планованої діяльності» місце розташування планованої діяльності не зазначається. Також не потрібно відмічати місце провадження планованої діяльності на сервісі Google maps.
    Завантаження документації з ОВД здійснюється суб’єктом господарювання у звичному режимі.
    Продовжені строки громадського обговорення від дати закриття Реєстру (22.03.2022) до дня його відкриття.
    Не потрібно у друкованих засобах масової інформації повторно публікувати повідомлення про плановану діяльність та оголошення про початок громадського обговорення Звіту з ОВД.
    Для громадськості:
    Забезпечена можливість відслідковувати хід процедур ОВД у реєстрі;
    Документація з ОВД надаватиметься органом, що здійснює процедуру ОВД, за запитом після ідентифікації осіб, що її запитують;
    Представники громадськості можуть надавати зауваження та пропозиції до планованої діяльності протягом 25 робочих днів, Звіти з ОВД якої завантажені у Реєстр після 22.03.2022.
    За тими справами з ОВД, де громадське обговорення звіту з ОВД розпочалося до 22.03.2022, строк обговорення продовжений на ту кількість робочих днів, на яку був закритий реєстр.
    Це стосується і справ з ОВД, які були на стадії «Повідомлення про плановану діяльність».
    Подробиці на сайті Міндовкілля


Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України


 

Попередня сторінка