Які зміни чекають на бізнес при отриманні дозволів на викиди?

      Які зміни чекають на бізнес при отриманні дозволів на викиди: Міндовкілля надало роз'яснення.
     Про оновлення в політиці охорони атмосферного повітря говорили під час наради, організованої Міндовкілля із представниками бізнесу та обласних військових адміністрацій. У форматі “запитання-відповідь” учасники проаналізували всі зміни, які чекають на сферу вже цього місяця.
     Так, ще у липні минулого року внесені зміни в Закон “Про охорону атмосферного повітря”. Для їх виконання прийнято низку нормативних актів.
     Тож серед ключових нововведень:
     - відтепер для отримання дозволу на викиди змість 2 документів суб'єкти господарювання розроблятимуть лише один. Адже новими правилами виключено необхідність готувати звіт про проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин. Така інформація міститиметься лише в обґрунтуванні обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
     - звертаємо увагу, скасовано не саму процедуру інвентаризації викидів, а лише оформлення відповідного звіту;
     - якщо ж підприємства розробили документи та опублікували повідомлення про намір отримати дозвіл до набрання чинності нововведень, щоб заощадити час та ресурси, Міндовкілля рекомендуватиме обласним військовим адміністраціям завершити розгляд документів за старою процедурою;
     - крім того, з 1 жовтня набрали чинності зміни до Закону України «Про охорону атмосферного повітря», які були внесені Законом «Про систему громадського здоров’я». Це у жодному разі не зупиняє процес видачі дозволів на викиди. Суб’єкти господарювання як і раніше подаватимуть дозвільному органу документи, а дозвільний орган розглядатиме їх, але вже без додаткового погодження Держпродспоживслужби;
     - наразі міністерство розробляє ІТ-рішення, яке дозволить перевести процедуру отримання дозволу на викиди у цифровий формат.


Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України

 

Попередня сторінка