Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облвійськадміністрації за 2024 рік
Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології
та природних ресурсів Полтавської обласної військової адміністрації (далі – Департамент)
проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента
України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації
та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”. Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами, виносяться на розгляд Науково-технічної ради Департаменту та засідання постійно діючої Комісії обласної державної адміністрації з питання охорони довкілля, раціонального використання та відтворення природних ресурсів. За звітний період до Департаменту надійшло 175 звернень громадян, що на 30% більше ніж у 2023 році (118). Безпосередньо до Департаменту звернулося 29 громадян, 106 звернень громадян направлено до Департаменту Полтавською обласною військовою адміністрацією. Від Офісу Президента України у 2024 році перенаправлено до Департаменту 3 звернення громадян (2023 рік – 2); від Секретаріату Кабінету Міністрів України за звітний період перенаправлено 11 звернення громадян (2023 рік – 1); від Апарату Верховної Ради України у 2024 році перенаправлено до Департаменту 1 звернення громадян (2023 рік – 2). Окрім цього до Департаменту за звітний період надійшло: 37 звернень через електронний сервіс ЕкоЗагроза, 3 звернення від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, 2 звернення від Державної екологічної інспекції України, по 1 зверненню від Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерства соціальної політики України, Міністерства молоді та спорту України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Держпродспоживслужби України, Державної екологічної інспекції Центрального округу, Головного управління Національної Поліції в Полтавській області. Повторних звернень до Департаменту впродовж 2024 року не надходило, колективних – 24. Найбільше звернень надійшло від громадян, що проживають у Полтавському районі - 43, 30 звернень надійшло від мешканців м. Миргород, 25 - Полтави, 5 - Кременчука, від мешканців Кременчуцького району - 12 звернень, Миргородського - 7, Лубенського - 3. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися: - екології та природних ресурсів – 143; - комунального господарства (впорядкування сміттєзвалищ) – 21; - аграрної політики і земельних відносин – 4; - діяльності місцевих органів виконавчої влади – 3; - діяльності органів місцевого самоврядування – 3; - соціального захисту – 1. За звітний період надано вичерпні роз’яснення заявникам по 116 порушеним питанням (2023 рік – 93), 12 звернення вирішено позитивно (2023 рік – 12), 1 звернення не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян", 30 звернень виявилися поза межами компетенції Департаменту, інформацію, що доводилася у 15 зверненнях громадян взято до відома. Станом на 06.01.2025 року 1 звернення громадян перебувають у роботі. Звернення громадян, що надходять із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглядаються своєчасно. Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.
Виконувач обов'язків
директора Департаменту |