Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської облвійськадміністрації за 2023 рік

Робота із зверненнями громадян у Департаменті екології та природних ресурсів Полтавської обласної військової адміністрації (далі – Департамент) проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.08р. № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Проводиться системна інформаційно-аналітична робота із зверненнями громадян: електронний облік звернень, контроль за своєчасним виконанням, заслуховування стану виконання на робочих нарадах. Найбільш гострі проблеми, що порушуються громадянами, у межах функціональних повноважень відпрацьовуються спільно з іншими компетентними установами, виносяться на розгляд Науково-технічної ради Департаменту та засідання постійно діючої Комісії обласної державної адміністрації з питання охорони довкілля, раціонального використання та відтворення природних ресурсів.

З метою своєчасного і якісного виконання звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, у Департаменті 27 січня, 20 квітня та 20 липня 2023 року проведено наради, на яких, зокрема, розглядалися питання підбиття підсумків по роботі зі зверненнями громадян у 2022 році та І півріччі 2023 року, забезпечення неухильного дотримання термінів розгляду звернень громадян та надання повних, вичерпних відповідей.

За звітний період до Департаменту надійшло 118 звернень громадян, що більш ніж в 2 рази більше, ніж у аналогічний період 2022 року (46).

Безпосередньо до Департаменту надійшло 38 звернень громадян, 80 звернень громадян направлено до Департаменту Полтавською обласною військовою адміністрацією.

Від Офісу Президента України у 2023 році перенаправлено до Департаменту 2 звернення громадян (2022 рік – 1);

від Секретаріату Кабінету Міністрів України за звітний період перенаправлено 1 звернення громадян (2022 рік – 2);

від Апарату Верховної Ради України у 2023 році перенаправлено до Департаменту 2 звернення громадян (2022 рік – 0).

Окрім цього до Департаменту за звітний період направлено: 4 звернення від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (2 звернення з електронного сервісу ЕкоЗагроза), 4 звернення від Держпродспоживслужби України, 2 звернення від Державної екологічної інспекції Центрального округу, 2 звернення від КБУ «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради, по 1 зверненню від Національного агентства України з питань державної служби, Міністерства культури та інформаційної політики України, Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, ГУ НПУ в Полтавській області.

Повторних звернень до Департаменту впродовж 2023 року не надходило, колективних – 25.

Найбільше звернень надійшло від громадян, що проживають у м. Полтава – 37, від мешканців Полтавського району надійшло 19 звернень, Кременчуцького району – 20, Миргородського району – 6, Лубенського району – 1, м. Лубни – 4, м. Кременчук – 2, м. Горішні плавні – 1.

Питання, що порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися:

    - екології та природних ресурсів – 86;
    - діяльності місцевих органів виконавчої влади – 7;
    - праці і заробітної плати – 7;
    - діяльності об’єднань громадян – 6;
    - комунального господарства – 4;
    - аграрної політики і земельних відносин – 2;
    - забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2;
    - житлової політики – 1;
    - діяльності органів місцевого самоврядування – 1;
    - державного будівництва – 1;
    - інше – 1.

За звітний період надано вичерпні роз’яснення заявникам по 93 порушеним питанням (2022 рік – 16), 12 звернення вирішено позитивно (2022 рік – 2), 5 звернень виявилися поза межами компетенції Департаменту, інформацію, що доводилася у 3 зверненнях громадян взято до відома. Станом на 03.01.2024 року 5 звернень громадян перебувають у роботі.

Звернення громадян, що надходять із Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України, Секретаріату Кабінету Міністрів України розглядаються своєчасно.

Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі у керівництва: своєчасно надаються вичерпні відповіді, ретельно перевіряються зазначені у листах факти, усуваються недоліки та порушення. Департамент і надалі буде спрямовувати свою подальшу діяльність на забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та на запровадження нових форм і методів удосконалення роботи із зверненнями громадян.

 

Директор Департаменту
Сергій ОЛЕЙНІКОВ

    

 

Попередня сторінка