У Міндовкіллі
відновили роботу Реєстру з #ОВД, але з певними обмеженнями.Це зроблено для
захисту та безпеки інформації у реєстрі. Обмеження діятимуть під час воєнного
стану.
Робота Реєстру у такому форматі
дозволить:
бізнесу продовжувати процедуру
ОВД;
громадськості реалізувати право на
доступ до екологічної інформації та право на участь у прийнятті
рішень.
Відтепер для суб’єктів
господарювання:
Вхід до кабінету користувача
відновлений за електронним цифровим підписом.
При заповненні даних по
реєстраційній справі ОВД у розділі «Назва справи» та «Опис планованої
діяльності» місце розташування планованої діяльності не зазначається. Також
не потрібно відмічати місце провадження планованої діяльності на сервісі
Google maps.
Завантаження документації з ОВД
здійснюється суб’єктом господарювання у звичному режимі.
Продовжені строки громадського
обговорення від дати закриття Реєстру (22.03.2022) до дня його
відкриття.
Не потрібно у друкованих засобах
масової інформації повторно публікувати повідомлення про плановану діяльність
та оголошення про початок громадського обговорення Звіту з
ОВД.
Для громадськості:
Забезпечена можливість
відслідковувати хід процедур ОВД у реєстрі;
Документація з ОВД надаватиметься
органом, що здійснює процедуру ОВД, за запитом після ідентифікації осіб, що її
запитують;
Представники громадськості можуть
надавати зауваження та пропозиції до планованої діяльності протягом 25 робочих
днів, Звіти з ОВД якої завантажені у Реєстр після
22.03.2022.
За тими справами з ОВД, де
громадське обговорення звіту з ОВД розпочалося до 22.03.2022, строк
обговорення продовжений на ту кількість робочих днів, на яку був закритий
реєстр.
Це стосується і справ з ОВД, які
були на стадії «Повідомлення про плановану діяльність».
Подробиці на сайті Міндовкілля
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
|