Які зміни чекають на
бізнес при отриманні дозволів на викиди: Міндовкілля надало роз'яснення.
Про оновлення в політиці охорони
атмосферного повітря говорили під час наради, організованої Міндовкілля із представниками
бізнесу та обласних військових адміністрацій. У форматі “запитання-відповідь” учасники
проаналізували всі зміни, які чекають на сферу вже цього місяця.
Так, ще у липні минулого року внесені
зміни в Закон “Про охорону атмосферного повітря”. Для їх виконання прийнято низку
нормативних актів.
Тож серед ключових нововведень:
- відтепер для отримання дозволу на
викиди змість 2 документів суб'єкти господарювання розроблятимуть лише один. Адже новими
правилами виключено необхідність готувати звіт про проведення інвентаризації викидів
забруднюючих речовин. Така інформація міститиметься лише в обґрунтуванні обсягів викидів
забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
- звертаємо увагу, скасовано не саму
процедуру інвентаризації викидів, а лише оформлення відповідного звіту;
- якщо ж підприємства розробили документи
та опублікували повідомлення про намір отримати дозвіл до набрання чинності нововведень,
щоб заощадити час та ресурси, Міндовкілля рекомендуватиме обласним військовим
адміністраціям завершити розгляд документів за старою процедурою;
- крім того, з 1 жовтня набрали чинності
зміни до Закону України «Про охорону атмосферного повітря», які були внесені Законом «Про
систему громадського здоров’я». Це у жодному разі не зупиняє процес видачі дозволів на
викиди. Суб’єкти господарювання як і раніше подаватимуть дозвільному органу документи, а
дозвільний орган розглядатиме їх, але вже без додаткового погодження
Держпродспоживслужби;
- наразі міністерство розробляє
ІТ-рішення, яке дозволить перевести процедуру отримання дозволу на викиди у цифровий
формат.
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
|